søndag 30. mai 2010

Valgets kval

Dagens mobiltelefoner er ikke lagd for å ringe med. I snart en måned har jeg slitt med denne steinaldermobilen fra forrige århundre.

Alt den kan brukes til er å ringe med og til nød sende teksmeldinger. Vel å merke hvis jeg klarer å skrive de og ikke minst få sendt sms'ene avgårde med tekst i. Jeg trenger en mobil med følgene egenskaper

  • surfe på nettet
  • sjekke mail
  • GPS
  • mange morsomme applikasjoner
  • blogge
  • ta bilde
  • sede SMS/MMS

Upps, gleme nesten at jeg av og til trenger å ringe med den.

Jeg er i limbo. Kjøpe ny eller vente på den gamle som er inne til reperasjon? Iphone, Android, Windows mobil?Kjøpe nå, eller vente til det Ihpone 4 , og andre og bedre modeller kommer? That's the question. Sikler litt på HTC desire og på Iphone? Hva skal jeg gjøre? Tror jeg sover på det til i morgen, da er det søndag og jeg får uansett ikke kjøpt nye mobil.



Ingen kommentarer: